6 comentarii

…Bolero…

Bolero fetitze(…si nu numai…)… din fir cu 60% poliacril/40% microfibra poliamida,e foarte moale si pufos,excelent pentru zilele de primavara ….


*fata bolero…”fotomodelul” era necajita ,nu vroia sa pozeze…:))

* spate bolero
Pret 20 ron.

6 comments on “…Bolero…

  1. Gabi, ce a crescut domnișoara! E drăgălașă foc! Să vă fie sănătoși puiuții și să vă bucurați de ei! Poncho-ul e superb, te felicit pentru minunile care îți ies din mâini!

  2. Scuze, eram cu ochii și pe poncho și pe bolero și nu m-am mai uitat la care am comentat, sunt frumoase ambele! Poți să-mi faci și mie cu modelul de la poncho o eșarfă albă din fir moale? Socotești tu prețul, cât vine. Mi-a plăcut modelul și cred că vine bine și pe alb.Te pup!

  3. Marilena,cu mare drag fac ,zi-mi doar ce dimensiuni sa aiba esarfa:)) si adresa unde sa o trimit …scrie-mi pe danutz.bogdan[@]yahoo.com

  4. Gabi, ți-am scris pe email, vreau două eșarfe. Mulțumesc mult. Pupic!

  5. ce dulce e boleroul!si manechinul!

Lasă un răspuns

