2 comentarii

palariuta „Isabella”

cum …sigur vine primavara 😀

mi-am amintit ca zana mea”nu are” palarii de sezon..prin urmare ,m-am apucat de lucru

Asa ceva a iesit

se poate purta in doua variante:

-simpla

si varianta cu floare(care se poate aseza,in frunte,intr-o parte sau la spate)

noi ne-am jucat  in chip si fel ….dar am reusit sa o fotografiez doar in aceste ipostaze

 

E lucrata din bumbac mercealizat cu lurex…fir turcesc.

2 comments on “palariuta „Isabella”

  1. Atat modelul cat si produsul sunt deosebit de frumoase!!!

Lasă un răspuns

