Lasă un comentariu

2013-petrecerea de ziua Isabellei-4 ani de bucurii

asteptam copiii

nu stiu cat mai este dar sunt vesela
   cu Bogdy timpul trece mai usor  zambim   e fratele meu si-l iubesc   rad si pozez
    ma stramb …gata cu pozele  la tv este „plusica”           tortul
 si pe lateral        au inceput sa soseasca copii aruncam la tinta
 „coada” la „uriasul” lui Bogdan      deocamdata liniste la eacele mai mici si „batalie” mare              cu palariile de la Disney ….imprumutate de la Alina si Crina „romani au talent „varianta „la Bogdan” solista Erika Andreu S.trebuie „supravegheat” ati vazut „bijuteriile”?! cu Andreii S … tot noi dar seriosi fericire ,fericire Crina Vlad „ma suna cineva!” La multi aniiiiiiiiii! emotie MAXIMA am suflat lumanarea dintr-o rasuflare cadourile…Va imi aseaza protectiile gata sunt „protejata” prima incercare a trotinetei inca una eu si Bebe ,din carut ,desenam…tot din cadourile de azi Va si Ale…rezolva un puzzle 3D sunt fericita mami wow prima mea felicitare bucurie maxima,e asa de frumoasa uite ma ca le-am primit pe ambele
 Va ma plimba cu trotineta si inca odata si-nca odata iar…

dar mami …ajuta-ma la papusele

A fost o zi minunata pentru zanuca mea MINUNATA.

La multi ani comoara noastra

Bunul Dumnezeu a-ti ofere ce-i mai bun

sanatate,noroc

si mereu sa fii fericita ca azi!

Multumim pentru tot prietenei noastre de departe, ca distanta dar sufleteste aproape!

Lasă un răspuns

