Lasă un comentariu

De ce sa cumparati si sa cititi „Impreuna pana la capatul lumii”

In primavara anului 2016 fusesem la lansare ,in Constanta ,a cartii”Te iubesc,orice culoare ai avea!”tot a Mihaelei Cosescu.Acea carte a fost si este inca o incantare pentru copii mei.Care o citesc si recitesc si mereu gasesc ,vad cate altceva nou.

DSCN1656 Acum Mihaela a lansat o noua carte „Impreuna pana la capatul lumii”.

O carte care se citeste foarte usor si-i explicat pe intelesul copiilor<<Cum adica sa se iubeasca?..>>Ana si Jimmy.

„Adica sa respire zambind in timp ce se gandeau unul la altul sau sa se intristeze daca isi faceau griji unul pentru celalalt……”

O carte in care adultii,Ana si Jimmy,pot fi oricare dintre noi

O carte pe care am citit-o cu mare drag;si spre surprinderea mea chiar cu lacrimi in ochi cand<<parintii,candva indragostiti,se priveau cu furie in ochi,…>>> …iar cand Cara  a gasit solutia problemelor, nu fuga si nici autoinvinovatirea ci  rezolvarea IMPREUNA in cadrul familiei… am primit confirmarea ca nu-i doar o carte pentru copii.E o carte pentru toti membrii unei familii,pentru mici si mari.17991904_10212361586412319_5308250800201959914_n

Multumesc Mihaela Cosescu!

Sigur e unul din cele mai reusite daruri ce puteau copii mei sa-l primeasca de Pasti!

Anul trecut ne-am obtinut autograful  personal..DSCN1669 anul acesta ,de la distanta,dar cu aceiasi dragoste trimis si primit..

18010279_10212361589732402_562650451498803583_n

Lasă un răspuns

